Monday 12 December 2011

a wish...

emmm,nak tahu tak apa yang aku dapat hari ni,hehheh,aku buka phone aku,aku baca sms dari seorang kawan aku,sms dia sebenarnya nak wish b'day aku sms dia "selamat hari jadi" dua kali dia hantar,hehehhe...padahal b'day akukan lama lagi,apa la dia tu mamat tak apa2 kan...memanglah dia tu pelupa b'daya ku pun dia x ingat padahalkan dah beratus2 kali  aku bagitahu dia... x kisah la,biarlakan lah dia suatu hari nnati aku harap dia ingat juga bila tarikh sebenar birthday aku...
emmm,setiap kali tibanya hari lahir kekawan aku,aku ingin sentiasa buat mereka happy,aku juga nak jadi orang pertama yang mengucapkan selamat hari lahir pada mereka...
masih ingat tak aku pernah cakap ada kawan aku yang akan ke poli dalam bulan 12 ni?...dia dah jalan dah,emm,tak dapat la kami nak celebrte bday kami sama...kami pernah cakp nak sentiasa selebrate bday kami sama2...tapi kali ni x palah aku faham xkan lah  kami nak together jerkan,walupun kami terpisah suatu hari nanti seandainya ikatan pershabatan kami yang kami jalinkan selama ini kuat,insyAllah walau 10 tahun kami terpisah pun tetap kami berjumpa juga....

No comments:

Post a Comment