Monday 12 December 2011

gila

baca title dia pun pasti korang bingung kan?...
sebenarnyakan,aku yang dah naik gila dengan diri aku sendiri,hehehh pelikkan...entah la kenapa tapi rasanya macam ada la sedikit saraf aku ni yang dah tak betul hehheh...tapi di sebalik kegilaan aku aku masih waras lagi tau,yalah kalau dah gila total camna aku boleh kongsi cerita dengan korang kan?.,..hehheh,aku rasa aku tahu kenapa kepala aku ni dah jadi gila2 sikit,sebabnya adalah di kepala aku telalu banyak sangat yang aku boleh ingat,ada suatu kejadian  tu yang aku tak nak ingat pun aku boleh teingat juga,bila aku dah ingat peristiwa pahit tu,tu yang aku boleh jadi gila agar aku boleh lupakan peristiwa tu...kadang2 aku ada juga melakukan perkara gila untuk melupakan peristiwa pahit tu,aku akan buat kerja gila tu sampai aku boleh lupakan semua yang aku nak lupa kan...
erghk jangan salah faham ya,bukan kerja gila yang tak baik tau,walau apapun yang terjadi aku masih lagi dapat membezakan baik dan buruk kehidupan...
entahlah dalam kepala aku ni banyak sangat yang aku ingat,dan bila ada seorang yang ungkit semula peristiwa pernah terjadi pada aku dan kawan2 aku,walaupun peristiwa tu dah 10 tahun berlaku pun aku boleh ingat semuanya 'comeplete' lagi,dan aku boleh cerita lagi balik pada mereka apa yang dah terjadi 10 tahun dulu...hehehe...
tapi ada suatu saja yang korang akan rasa selamat dengan aku,walaupun aku ni mudah ingat dengan sesuatu peristiwa tu aku ni pandai simpan rahsia tau...percaya atau tidak itulah kenyataannya...
bila kawan aku cakap dia rahsia dia pada aku,memang selamat,sebab kalau bab2 rahsia ni,walaupun kekawan aku baru 1 minit yang lepas dia dah beritahu aku aku dah lupa dah,hehheh...tapi kalu mereka ungkit semula memang tak selamat mereka,macam aku cakap tadi la,kalu mereka cakap semula rahsiah dorang pada aku dalam sekelip mata saja walaupun rahsia dorang yang mereka dah bagitahu yang lepas2 tu yang aku dah lupa,aku boleh ingat semuanya...tu yang bahayanya tu...
so kata kunci dia,kalau nak cakap rahsiah pada aku cakap sekali saja aku dah faham dah,dan jagan ungkit semula peristiwa yang kamu ingin jadikan rahsia dengan aku kerana itu memang tak selamat...
dan nak tanya ni,ada tak apa2 yang boleh buat kita melupakan semua kenangan pahit kita selain ubat,sebab kalau aku ingat semua peristiwa pahit aku boleh jadi gila,kadang2 boleh mengamuk juga, tapi kalau aku ingat semula kenangan manis aku,aku pun bboleh jadi gila sampai boleh tersenyum dan tertawa sendiri ni,kakak aku pun hairan bila melihat aku senyum2 sendiri...hehhehe...
dia cakap kalau aku marah2 tak palah dia tak hairan,ini dah la senyum2 sendiri terus ketawa2 sendiri pula...hehhehe...
k la aku chaw lu...like da...

No comments:

Post a Comment