Saturday 3 December 2011

hadiah b'day...

hehhehe...bapa aku dah pulang,dan apa yang lebih best lagi,aku dapat handphone baru dari baru aku,bapa cakap untuk hadiah b'day aku..hehhehe,best trus touch screen lagi....tapi yang tak best tu,susah sangat nak guna touch screen tu,lain yang aku tekan,lain yang jadi...aku masih prctice lagi nak guna phone tu,berbelit dia punya menu,cari lain lain yang dapat..apa yang aku panas sagt dengan phone tu adalah camera dia.,susah sangat nak buat seting dia,dan cahaya dia tak terang pula tu,bagus lagi phone lama aku terang trus simple lagi...tapi memandangkan phone touch screen tu hadiah dari bapa aku,mungkin suatu hari nanti phone tu yang akan aku paling sayang...hehehhee,sekarang ni aku ada 3 buah phone,tu kalau tak campur dengan phone aku yang tak rosak kalau campur dengan yang dah rosak,hehhe tak la banyak ada lima buah dah la:phone pertama aku hadiah dari abg aku yang kedua sempena b'day aku yang ke-16 tahun,phone aku yang kedua aku beli sendiri dengan duit aku sendiri,dan yang ketiga yang aku cerita tadi la yang bapa aku bagi aku tu yang masih bagus la...yang dah rosak tu dua-duanya pemberian abang sulung aku...
hehhehe,nanti aku post kan gambar ketiga-tiga phone aku ya...

No comments:

Post a Comment