Tuesday 15 November 2011

selamat jalan kawan....selamat pulang sahabat...

hmmmmm...dalam bulan ni,ada dua subjek yang aku nak kongsi dengan kamuorang...pertama,dalam bulan ni ada kawan2 aku nak jalan pergi 'U' dekat sabah dan juga sarawak,aku harap dapat jumpa mereka lagi may after habis study,heheh,dan juga dalam bulan ni juga ada kawan2 aku naka balik,pulang kampung la kata kan...sahabat aku yang jauh tu akan balik hujung bulan ni,kwn aku yang berada di selangor pula sama la hujung bulan tapi dia awal sikit dari sahabat aku yang ada di saaaaaaaana jauh,dan kawan aku pula yang berada di pinang akan sampai hari sabtu ni,heheh,dia ckap lepas dia balik ni dia nak bawa aku pergi makan burger hehheh.. oya,bulan depan bulan december kan,sedih la juga sebab ada sahabat aku nak jalan pergi piliteknik kota kinabalu...memang la setakat KK ja kan orang cakap dekat saja pun..tapi aku sekarang pun dah terasa kesedihan untuk membiarkan dia pergi...yalah selama 13 tahun kami bersahabat kami tak pernah pisah,kami selalu bersama...walaupun tempat tinggal kami berjauhan tapi kami tetap bersahabat...sampai orang yang nampak hubungan kamipun orang cakap kami dah macam adik beradik...hehheh...aku tahu sama ada hati aku kuat untuk melihat dia pergi atau tidak...tapi sesungguhnya jauh di lubuk hati aku,aku tak sanggup membiarkan dia pergi...yalah setakat KK,tapi time dia nak jalan tu yang buat aku sedih,kami tak sempat nak seleberate b'day kami sama2...walaupun dia banyak buat aku sakit hati,tapi dia tetap sahabat aku....hehheheh,macm mana aku nak jelaskan ya...sorry la aku tak dapat nak jelaskan la..biar la hanya tuhan dan aku sahaja yang tahu apa yang aku rasa kan...tapi apa2 pun aku akan tetap mendoakan kejayaannya...dan semoga persahabatan kami untuk selamanya..

No comments:

Post a Comment