Monday 21 November 2011

kejar ia....

pernah tak ada orang yang bertanyakan soalan yang bunyi nya agak pelik bila dengar seseorang tanyakan anda soalan ni:
  • apakah tujuan hidup anda?...
  • pernahkah anda berasa hampa apabila segala apa yang anda rancang selama ini gagal?...
  • apakah yang anda akan lakukan seandainya ada kawan atau teman teristimewa anda menghalang anda untuk anda mengejar semua impian anda selama ini?...
  • adakah anda sanggup meniggalkan semua impian anda demi menuruti kehendak keluarga anda?...
  • adakah anda sanggup bekorban untuk impian anda?...
  • ada kah anda seorang yang memilih pasangan?...
bagi aku,macam mana ya?..yalah dunia ni sempit kan,jadi apa yang aku boleh katakan,aku akan tinggalkan apa yang tidak pasti,berusaha untuk sesuatu parkara yang aku yakin ianya pasti,dan aku akan  kecapi segala apa yang aku impikan dan aku akan pastikan ianya dia restui oleh keluarga aku..kerna aku hanya yakin pada diri aku..pasangan tu aku hanya mampu berusaha dan dan bertawakal,dan berharap dapat seseorang yang boleh menjaga aku,bukan untuk menghancurkan hidup aku...hheheh,tapi lama lagi nak fikir tentang tu,ya aku baru 17 tahun kan...my family pun minta aku fokus pada pelajaran je buat masa ni,kerana mereka tahu apa yang aku inginkan dan Alhamdulillah impian aku direstui oleh mereka...

    No comments:

    Post a Comment