Monday 7 November 2011

kenduri...

hari ni kita orang ada kenduri kat skul...hehehhe..kenduri aidladha...dalam kenduri tu 3 ekor lembu kena korbankan nangis juga aku tengok meka tu sebelum kena sembelih tapi apa boleh buatkan nama pun raya korban dan 3 ekor lembu tu adlah binatang korban jadi terima ja la...aku pergi ke kenduri tu guna baju kurung tapi bila aku sampai sana hanya 2,3 orang ja yang paki baju kurung...adei kalau aku tahu dari awal aku guna ja seluar trek dan t-shirt terus terang ja susah juga nak gerak tadi guna baju kurung...
yalah nama pun kenduri kan pakai baju kurung lah,heheheh...oya tadi tym aku sampai sahaja di sekolah aku lihat umair hehheh...uinah semangatnya dia kerjakan daging2 lembu tuu...pandai juga dia pegang parang hehheh...tapi dia balik awal sangat...lepas dia siapkan daging2 dia dia terus saja pulang tangan kosong lagi tu...dia x bawa pun daging...aku sampai petang,sampai habis acara kami kerja cuci pinggan,best juga lah tapi penat walaupun masih muda kan tapi ada juga had utk tenaga kerja kan...esok nak p lagi ada majlis kenduri akikah...

No comments:

Post a Comment