Friday 11 November 2011

kenduri II

emmmm...8hb,hari kedua kenduri di sekolah...hari ni tu kenduri akikah saja tuk anak2 guru yang baru lahir...akikah,aku ingatkan ada acara gunting rambut...tingin juga nak rasa gunting rambut baby tym akikah...tapi tak da la pula setakat kenduri saja..hehehhe,selepas keduri tu baru aku perasaan tangan aku banyak luka sebab tekena pisau,aku sedar tym aku ambil air sembahayang jari jemari aku terasa sakit lah yang teramat sangat.,bila aku tengok...ya Allah jari aku bedarah..aku basuh terpaksa tahan sakit nak nangis juga time aku cuci darah di jari aku yang terhiris pisau tu...yalah pedih kan..
hehehh..tym kenduri tu kami lauk kami satu ja...iaitu,daging,tapi kena masak bermacam jenis la...yang aku suka sangat lauk time tu daging masak gulai...hehheh...kalau ada lagi tahun depan comfirm aku datang heheheh....

No comments:

Post a Comment