Monday 26 September 2011

heeeeeeeeeeeeeeeahhhh...

silalatus salatin,sastera nak wat sinopsis bab 3...sebenarnya part ni yg aku suka tapiiiii...
macam mana erghk sebab masaalah nya aku tak ada buku silalatu salatin susah la nak cari tak ada pula tu kena jual dekat kedai...dah merata tempat aku cari tpi tiada juga...heeeeeeeeeeeaaahhhhh..mana nak cari buku tu..aku dah buntu dah pasal buku tu...
heeeeeeeeeahhhh....melambaknya kerja sekolah yang aku kena siapkan dalam waktu yang singkat pula tu...sebenarnya aku suka kalau aku sibuk,tapi kerja silalatus salatin ni yang buat aku tension sangat-sangat mana nak cari buku dia...aku tak tahu aku binggung...muet lagi dah nak sampai ke dead line dia...satupun aku belum buat sebab aku sibuk dengan kerja yang lain....
aduuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiii,kenapa dengan aku ni,dulu aku ok ja...tapi kenapa sekarang aku jadi macam ni?...
someone help me....harap-harap tidaklah aku stress...

No comments:

Post a Comment