Saturday 17 September 2011

hujan..

hujan umpama sahabat yang sejati buat aku...kerana,setiap yang berlaku pasti ada hujan yang turun mengikut keadaan ku...kebahagianku,kesedihan ku,pasti ada hujan turun seolah menemani ku merasai apa yang aku rasakan saat itu...pernah ada seorang insan yang mengatakan pada ku,bahawa hidup ku seperti orang yang tebiar...pada satu sisi aku membenarkan apa yang dia perkatakan,tapi di satu sisi aku merasakan bahawa aku bukanlah insan yang terbiar...memang benar mereka melihat aku keseorangan,tapi mereka tidak melihat apa yang aku ada,ayahanda ku sentiasa ada bersama ku memberi ku sokongan dan semangat untuk terus megejar apa yang aku impikan...hujan sentiasa ada menmani aku bermain dan membuat aku gembira apabila aku memerlukan teman bemain dan di kala aku dalam kesedihan...

No comments:

Post a Comment