Monday 26 September 2011

hehehhehhe...

alalalaaa...aku kuar aku terlupa sesuatu la pulak...gubahan skrip aku tetinggal...padahal aku suka sangat dengan skrip tu kelakar aku buat dengan hati yang iklas dan minat aku....
biar apapun mereka kata aku tak peduli...sebab????????....yalah buat apa juga aku nak pedulikan apa yang mereka nak cakap aku buat apa yang aku suka...yang dorang sibuk tu apa sal?...jelous ka?...
hehheheh..inilah diri aku aku memang diam pada awalnya tapi bial tiba masanya aku akan balas balik apa yang mereka katakan...
mereka tak sedar ka?....kalau apa yang mereka cakap tu semua kearah mereka sendiri cuma sedikit ja lah tidak...lantak pilah mereka tu yang penting mereka bahagia dengan apa yang mereka buat aku buat kerja aku saja..dan buat apa aku nak sibuk kerana aku tahu juga macamana aku nakbalas semua perbuatan mereka...kerana aku adalah aku...cuma tunggu dan lihat,dan kamu akan kenal siapa DALI SAHARI WANGKA...

No comments:

Post a Comment