Thursday 30 August 2012

hampir pagi

sekarang jam menunjukkan ada 30 minit lagi nak pukul 4 pagi tapi mata aku masih terbuka, aku langsung tak boleh nak tidur walaupun aku dah cuba banyak kali tapi tetap juga tak boleh nak tertutup mata aku ni...
hehheheh, nak tau knpa?, ada 2 sebab... sebab pertama, krna aku dah tidur tadi, bolh2nya aku tertidur pukul 7 p.m tadi dan tebgn pukul 10 p.m.... dan sebab kedua, emmm, entahlah mgkin aku baru saja mengukir kenangan manis aku tahun ni kan... kenangan degn budak2 perbarisan puma yg aku latih sehingga membawa kemenangan dan mnjadi kenagan manis untuk aku di thun terakhir aku sungguh aku x dapt lupakan. apalgi kenagn ketika kami latihan semestinya nanti aku akan merindukan gelagat2 mereka, waktu latihan dulu, nasib aku sempat rakam dpt juga aku tengok bila aku rindu degn mereka nanti.. nak tengok tak gelagat mereka???...
okeylah nanti aku cuba post untuk korang ok, sebab aku nak cuba tidur lagi, tak la esok penat sangat...
SEE YAAAA...

No comments:

Post a Comment