Tuesday 20 March 2012

kawan dan guru lama ku...

hehheheh...nak tahu siapa aku jumpa semalam?...kwn lama aku,nama dia jarina...gini bah cerita dia tu,aku p wat fotocopy buku sastera,dan semetara tunggu siap tu akupun jaln2 la kejap p cuci mata,dan tgh p cuci mata tu terserempak pula dia dgn kawan2 dia...emmmm,sama juga mcm dulu tiada perubahan,cuma yang berubah****** hehhehehh adalah tu...lepas tu,say jangka buku aku tu dah siapso aku pun nak p ambil,eih tiba2 dalam perjalanan terserempak pula dengan kawan aku lagi seorang c velisen...dia aku nampak bukn macm dulu lagi,klu dulu muka2 skema ni,tapi sekarg dah banyak berubah,tapi jgn salah faham dia berubah ke yang positif la...dia dah makin matang,nampak lebih dewasa...githu la ceritanya...
dan nak tahu,hari ni pula aku terjumpa guru lama aku...nak tahu apa yang buat aku happy sagt jumpa dgn guaru aku tu?,sebenarnya dia dah pencen dah,dia yang mengajar kami sivik masa kami form 1 tahun 2006...
emmm,nak tahu sejak cikgu yusuf pencen aku rasa yg bercmpur baur,entah ssh aku nak katakan...
yalah sebab dia kanwaktu dia mengajar kami d form 1 dulu,aku rasa aku pelajar yang tak tahu adab masa tu,keluar masuk suka hati ja...ckp dgn cikgu pun mcm berckp dengan kwan2 yg sebaya dgn aku ja...biadap kan...tapi jagn salah faham ya aku bknlah org tak tahu adab sangat...tapi entahlah kenapa...waktu tu,mcm ************* adalah tu,hehhehe...
tapi aku betul2 rasa macm kehilangan seorang guru sejak cikgu tu pencen...
ok la sampai sini saja ya....SEE YAAA.....

No comments:

Post a Comment