Thursday 24 November 2011

smooth

hmmmm knapa aku rasa macam ni ya...aku rasa rindu  pula dengan kawan aku yang seorang tu...hehhehhe,tapi bukan dia saja ada lagi seorang aku rindu,nak cal dia tapi takut dia tengah sibuk pula,sebab time sebelum cuti sekolah dia ada ditawarkan kerja oleh salah seorang guru untuk buat kerja2 pembangunan di sekolah...rasa nak pula ajak dia berjumpa...tapi apa agenda aku nak jumpa.
    yang satu tu pula entah la aku tak tahu dia di mana di rumah dia saja mungkinlah atau dia pergi ikut ibu dia pergi bercuti,di mana aku pun tak tahu..hehheh,nantilah kalau balik sekolah jumpa jua dia tu...
      hmmmmmmmmmm...nak tahu tak semala aku ada rasa happy sangat la,sebab pertama aku dapat contectlagi sahabat aku yang dah lama dah lost contect dengan dia,sekadar bertanya khabar saja...sebab dia busykan hehhe...dia perlu mengulang kaji pelajaran sebab dia nak ada exam,jadi tak boleh la aku ganggu dia...emmmm,nnatilah kalau,tunggu beberapa hari lagi baru aku akan cal dia lagi kalu aku dapat la hehheh...
       dan semalam pun,tepat pukul 12am...hehhehhe,aku buat surprise birthday wish pada sahabat aku,tapi tak telalu menjadi sebab dia dah macam tahu2 tahu saja aku nak buat surprise dengan dia...dia sambut calling aku dengan bahasa inggeris lagi hehhehe...
       rasa nya cuti ni aku nak buat sesuatu tapi aku tak tahu nak buat apa kalau aku seorang ...sebab aku plan nak tunggu sahabat aku yang seorang tu balik dulu...baru la best kalau dia ada,baru la suasana menjadi meriah...

No comments:

Post a Comment